czwartek, 31 stycznia 2013

15.

Ostatnio czuje się zagubiona nie wiem już do czego powinnam dąrzyć  Omal nie rozstałam się z Wu. ale udało nam się dać sobie drugą szanse? Czy każdy na nią zasługuje? Sama nie wiem. Czasem minęło po prostu zbyt dużo czasu i wyrządzono zbyt dużo krzywdy aby pozwolić komuś na spróbowanie od nowa. Jednak mimo wszystko jesteśmy tylko ludźmi i każdy z nas może popełnić błędy których będzie żałować. Wczuje się zagubiona we własnych uczuciach. Nie wiem czy jestem w stanie zaufać już komukolwiek, nawet samej sobie. To bardzo boli kiedy własna matka nie walczy o własne dziecko. Niestety tak czasami bywa i trzeba stawić temu czoło. Cieszę się, że w końcu prawnie jestem u taty. Choć jest nam ciężko dajemy rade. Ostatni dzień był totalną porażką. Leżenie u łóżku. Fascynujące. Miło że Wu i Batman sie tym przejmują i miło że Batman dotrzymał mi towarzystwa. Strasznie długo tu nie pisałam i uważam to za mój błąd bo z mojej pamięci uciekło mi kilka przełomowych wydarzeń jakie wydarzyły się ostatnimi czasy. Wielka szkoda.
Kończąc dodam, że ludzie są najzwyczajniej fałszywi, nawet ja. Po prostu nie jesteśmy w stanie nad tym zapanować. 
A ja mam nadzieje, że w końcu dowiem się czy mogę być z kimś tak samo szczęśliwa jak z Wu na początku.







1 komentarz: