wtorek, 4 grudnia 2012

1. OH LOVELY


No to zaczynamy. : ) Z okazji zbliżających się świąt mam zamiar wyruszyć na poszukiwanie prezentu. Oczywiście nie mam pojęcia co mogłabym dać Wu. Chciałabym żeby w tym roku był naprawdę szczęśliwy z mojego wyboru, bo zeszłoroczne rękawiczki były kompletnie nietrafione. Niestety, taki jest urok niespodzianek. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam robić prezenty niespodzianki. Kupowanie prezentu wcześniej wybranego, nie przynosi takiego szczęścia zarówno obdarowanego nim jak i kupującego. Przecież to sama przyjemność wyruszyć na miasto, pochodzić po sklepach i samemu zadecydować. Oh, ten laptop jest taki gorący aż mam ochotę się do niego przytulić. Może to dlatego że jestem okropnie głodna. Chyba zaczynam powoli odczuwać co oznacza głód studencki. A przecież przede mną jeszcze 3 lata liceum. Właściwie to nie wiem dlaczego zaczynam pisać kolejnego bloga. Może dlatego, że poprzedni nie jest już anonimowy. A może dlatego, że chcę po prostu regularnie ćwiczyć ze względu na to, iż jakimś cudem znalazłam się w klasie humanistycznej. Przygotujcie się na mój kochany zbiór internetowych inspiracji, obrazków, cytatów i gifów. Właściwie...  czy tutaj istnieje możliwość wstawienia gifa ? : )









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz