sobota, 9 lutego 2013

19.




Czym tak właściwie jest zazdrość? Czy jesteśmy w stanie podać dokładną definicje i rozpatrzeć jej wszystkie aspekty przyczyny i skutki? Raczej nie. Nie lubię czuć zazdrości, wtedy czuję że mogę coś stracić,  czuję się trochę gorsza, tracę i tak znikomą pewność siebie. Mimo, że sama odczuwam zazdrość nie potrafię 

zrozumieć jak odczuwa to Wu. Dzień w dzień muszę wysłuchiwać docinek na temat Batmana. I z dnia na dzień te uwagi zaczynają się coraz bardziej nasilać i udzielać w mojej głowie. To w pewien sposób stwarza dystans między mną a Batmanem, ale jednocześnie czuje się ograniczona względem Wu. Nie pojmuję tego dlaczego tak bardzo nie chce abym sie z nim spotykała. Bardzo możliwe jest to żę jednak przeczytał więcej niż powinien. A może obawia się tego co zamierzam zrobić? To ciężka sytuacja. Czuję się w niej niekomfortowo. Obu znam od 2 lat. (no teraz + kilka miesięcy) Z jednej strony mój najlepszy przyjaciel, z drugiej mój chłopak. Mam nadzieję że uspokoję nerwy do środy i moich 13 lutowych walentynek. Mam wielką nadzieje, że kolejna rozmowa face to face pomoże mi się jakoś uporać z jego zazdrością. Przez zgaszenie światła uciekły mi wszystkie zebrane tego wieczora myśli. Przećpana mózgownica rulez!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz