sobota, 16 lutego 2013

20




Każde działanie jest poprzedzone innym. Dlatego aby kontynuować cokolwiek, w pewnym momencie musi być wykonana odpowiednia kontra. Właściwie to w głębi serca bardzo chciałabym ją wykonać aby wiedział że nie jest mi obojętny. Z drugiej strony chciałabym nie komplikować sobie jeszcze bardziej życia. On robi to wszystko żebym to zauważyła, żebym widziała że jesteśmy podobni, że interesujemy się tym samym. Ale moje "uczucia" są równie ulotne jak jego komentarze na facebooku, jak jego lajk który po minutach znika. I pomyśleć że to tylko po to aby nie został zapomniany, pominięty, aby pokazał że nie jestem mu obojętna? To miłe że coś robi, żałuje że nie mogę odpowiedzieć tym samym.
Jestem jednak nie tak dobrą osobą jaką siebie widziałam jeszcze rok temu. Dlaczego te wakacje musiały mnie tak zmienić, dlaczego coraz bardziej nabieram dystansu do Wu i dlaczego muszę tak bardzo ubolewać z tego przypadku. Kiedy w końcu Batman mi pomoże ? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz